Bu doküman Oda/Borsaların uygulamayı kullanmaya başlamadan önce izlemesi gereken adımları ve yapması gereken tanımlamaları içermektedir.
Birim Ağacı
Yönetim menüsü altında bulunan Kullanıcı İşlemleri başlığı altından açılır. Öncelikle oda/borsadaki birimler tanımlanır. Birim eklemesi yapmak için Oda/Borsa adı olan ana birim tıklanmalıdır. Örnek; Üye Sicil Birimi, Muhasebe Birimi, Belge /Hizmet Birimİ vb... Kullanıcılar bu birimler altında oluşturulur.
Birim Ağacı
Birim Ekle
Kullanıcı Tanımlama
Yönetim menüsünden açılır sistemi kullanacak kullanıcılar tanımlanır. Kullanıcı adı e- mail den oluşmaktadır. E-mail adresi bilgilendirme amaçlı kullanılacağından devamlı olarak kullandığınız kurumsal e-mail adresinizin olması tercih edilir. Örnek; …….@bolutso.org.tr . Kullanıcı Ekle butonu tıklanarak açılan ekrandan kullanıcı bilgileri girilerek yeni kullanıcılar sisteme tanımlanır.
Kullanıcı Listesi
Birim adı tıklanarak seçili hale getirilir ve rolleri tanımlanır. Daha sora kaydet butonu tıklanır.
Kullanıcı Ekle
Rol ve Yetki Tanımlama
Yönetim menüsü altında bulunan Kullanıcı İşlemlerinden yapılır. Tanımlanmış olan roller sistem üzerinde görünmektedir. Oda/Borsanızda ihtiyaç duyacağını farklı rol talepleri varsa Jira üzerinden yada size bildirilen çağrı merkezi numaralarından bildirmeniz gerekmektedir.
Rol Tanımları