Yönetim/Kullanıcı Tanımlama

Bu doküman Oda/Borsaların uygulamayı kullanmaya başlamadan önce izlemesi gereken adımları ve yapması gereken tanımlamaları içermektedir.

Birim Ağacı

Yönetim menüsü altında bulunan Kullanıcı İşlemleri başlığı altından açılır. Öncelikle         oda/borsadaki  birimler tanımlanır. Birim eklemesi yapmak için Oda/Borsa adı olan  ana birim tıklanmalıdır. Örnek; Üye Sicil  Birimi, Muhasebe Birimi, Belge /Hizmet Birimİ vb... Kullanıcılar bu birimler altında oluşturulur.

birimBirim Ağacı

birim ekleBirim Ekle

Kullanıcı Tanımlama

Yönetim menüsünden açılır sistemi kullanacak kullanıcılar tanımlanır. Kullanıcı adı e- mail den oluşmaktadır. E-mail adresi bilgilendirme amaçlı kullanılacağından devamlı          olarak kullandığınız kurumsal e-mail adresinizin olması tercih edilir. Örnek; …….@bolutso.org.tr . Kullanıcı Ekle butonu tıklanarak açılan ekrandan  kullanıcı bilgileri girilerek yeni kullanıcılar sisteme tanımlanır.

kullanıcı listesi

Kullanıcı Listesi

Birim adı tıklanarak seçili hale getirilir ve rolleri tanımlanır. Daha sora kaydet butonu tıklanır.

kul ekleKullanıcı Ekle

Rol ve Yetki Tanımlama

Yönetim menüsü altında bulunan Kullanıcı İşlemlerinden yapılır. Tanımlanmış olan roller sistem üzerinde görünmektedir. Oda/Borsanızda ihtiyaç duyacağını farklı rol talepleri varsa Jira üzerinden yada size bildirilen çağrı merkezi numaralarından bildirmeniz gerekmektedir.

rolRol Tanımları